
Graag nemen we je met trots mee in het avontuur van onze samenwerking met Hogeschool Inholland, inclusief hun acht vestigingen. Als gepassioneerde creatievelingen hebben wij met passie de nieuwe, landelijke, werkgeverscampagne “Ontwikkelen met een open blik” voor Hogeschool Inholland live gezet en verder geïmplementeerd.
De kracht van ontwikkeling en persoonlijke content
Bij Hogeschool Inholland geloven we in ontwikkeling met een open blik. Samen met onze opdrachtgever hebben we deze landelijke campagne live gezet en bijgedragen aan de interne activatie. Zo hebben wij intern door de inzet van fysieke én online photobooths medewerkers met een persoonlijk verhaal deze nieuwe campagne online onder de aandacht laten brengen. Ook is er ingezet op interne communicatie, zoals persoonlijke kaarten en boeketten bloemen naar diverse medewerkers.
Beeldrichtlijnen die spreken en een actuele beeldbank
Beelden zeggen meer dan woorden. Daarom hebben we samen met Frisse Blikken beeldrichtlijnen ontwikkeld die de kern van Hogeschool Inholland, als werkgever, goed weerspiegelen. Visuele storytelling die aanspreekt en de kernboodschap van deze werkgeverscampagne zorgt voor extra kracht.
Van idee naar beleid: (pre-)onboardingtraject
Onze betrokkenheid ging verder dan de campagne alleen. We hebben geadviseerd en actief meegewerkt aan een nieuw (pre) onboardingsbeleid Ideeën voor welkomstpakketten en een doordachte aanpak om nieuwe talenten soepel bij Hogeschool Inholland te verwelkomen waren het resultaat.
Ambassadeurspool
Om de boodschap levendig te houden via de collega’s hebben we een ambassadeurspool opgezet. Een startbijeenkomst, doordrenkt met storytelling, waarin onder andere de rol van een ambassadeur werd verteld. Hiermee creëerden we een team van gepassioneerde vertellers die de essentie van Hogeschool Inholland op hun eigen manier overbrachten.

